Services
Bij Mediquipt werken we vanuit vakmanschap aan service naar onze klanten. Met diepgaande kennis van ons portfolio en van de bijbehorende klinische toepassingen helpen we de professionals in de zorginstellingen de patiëntenzorg te verbeteren. Wie met ons samenwerkt kan rekenen op ons uitgebreide servicepakket bestaande uit informatie, documentatie, praktijkadvies, trainingsprogramma’s, reparatie, onderhoud en hands-on support.
Informatie, documentatie en advies
Wij staan u met raad en daad terzijde als het gaat om informatie, documentatie en praktijkkennis van onze producten en hun toepassingsmogelijkheden. Bekijk onder andere ons uitgebreide documentatiecentrum via onderstaande link of neem contact op met onze klantenservice.
Educatie en training
We stellen onze kennis en expertise ter beschikking aan onze klanten. Zo organiseren we bijvoorbeeld webinars en symposia. Daarnaast bieden wij medisch technici en zorgprofessionals een breed aanbod aan trainingen. Bekijk ons trainingsaanbod via onderstaande link.
Onderhoud en reparatie
Onze technische specialisten voeren voor onze klanten onderhoud en reparaties aan onze medische apparatuur uit. We doen dat vanuit onze werkplaats of op locatie bij de klant, zowel op contractbasis of op vrije basis. We werken daarbij conform de geldende normen en specificaties.
Hands-on support
We ondersteunen onze klanten op locatie, daar waar dat nodig is. Zo helpen we specifieke oplossingen te vinden voor specifieke praktijksituaties, voeren we inventarisaties uit, adviseren we het vervangen van assortiment en helpen we bij de uitrol en registratie van nieuwe apparatuur.
Neem contact op met uw accountmanager of met onze technische dienst voor al uw vragen.
Contact
Zoekt u contact met ons, klik op ‘mail ons’ en vertel ons hoe we u kunnen helpen. Ons team staat klaar om uw vragen te beantwoorden of u te adviseren. Wilt u iemand spreken,
bel ons dan op telefoonnummer +31 (0) 251 316 358.